Søk i bloggen

tirsdag 8. juni 2010

Siste dagene i Eugene

Nå nærmer det seg slutten på oppholdet vårt her!
Hadde den andre av tre eksamener i dag, og de har gått ganske bra begge to. Siste er på torsdag, men i mellomtiden kommer Joakim. Han er nå på Island i ferd med å borde flyet, så i morgen kveld (min tid) skal jeg kjøre opp til Portland International Airport og hente han. Dagen etter er det eksamen og så hopper vi rett i bilen og setter kursen mot San Francisco som er første stopp på bilturen vår. Det kommer til å bli tre veldig spennende uker, selv om det jeg er mest spent på akkurat nå er om vi har plass til alt i bilen av type Chevrolet Monte Carlo, alternativt en Impala. Vi hadde egentlig sett for oss en stilig mustang, helst kabriolet, men vi måtte dessverre innse at vi aldri hadde hatt plass til all bagasjen vår i en sånn bil.

Det har vært (nesten) 6 veldig spennende måneder her borte, med mye nye opplevelser, og mange nye venner. Kommer til å bli litt rart å reise herfra og vite at det er en stor sannsynlighet for at jeg aldri kommer til å se mesteparten av dem igjen, men det skal bli godt å komme hjem til venner og familie også!

Jeg skal prøve og oppdatere bloggen litt når jeg er ute og kjører, hver gang vi kommer til et nytt sted. I alle fall skrive hvor jeg er, og legge ut et bilde eller to, eller kanskje til og med en video. Så får jeg heller fylle ut innleggene litt når jeg får tid, eller i "verste fall" muntlig når jeg kommer hjem!

51 timer til avreise..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar