Søk i bloggen

tirsdag 8. juni 2010

17.Mai

Lars, Tord og meg

Norsk Frokost (vet ikke hva som går av bildene, men om du klikker på dem får du se hele bildet.. blir litt kuttet her)


Lars med frokosten sin

På 17.mai samlet vi alle norske vi kunne finne(4stk) til spising av is og pølser og en spilleliste på Spotify med norske 17.mai sanger. Til frokost ble det forresten norsk brunost på et nystekt halvstekt Vita Hjertegod! Var en ganske bra dag. Planen var egentlig å gå i tog gjennom campus med norske flagg, men flaggene jeg bestilte på ebay kom 18.mai så jeg bommet litt der. Tord hadde med seg ett, men det ville blitt litt skralt med kun Lars og meg i tog med flagget mellom oss. De andre to var nemlig opptatt med midteksamener, så de hadde ikke tid til toget og stakk etter de hadde fått is og pølser.

Forresten så har jeg ikke bilder fra Vancouver ettersom kamera mitt ble tatt på Hawaii, så jeg for heller fortelle om den turen når jeg kommer hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar